Cine este noul director al Renault
Cornel Taşcu este, de la 1 septembrie 2014, noul director executiv al direcţiei sisteme informaţionale Renault România şi Renault Turcia. Taşcu îl înlocuieşte pe Olivier Mougin, care a devenit director new product data management în cadrul direcţiei inginerie teste şi servicii a Alianţei Renault Nissan.
În vârstă de 47 de ani, Cornel Taşcu este absolvent al Universităţii Tehnice de Construcţii Bucureşti, Facultatea de Construcţii Civile, şi al unui program de management executiv la Şcoala Superioară de Comerţ din Paris (ESCP, Europa). Cu o experienţă de unsprezece ani în cadrul Renault România, având diverse responsabilităţi în perimetre de activitate diferite ale grupului, Taşcu a preluat activitatea unei echipe formate din 130 de persoane, pentru a coordona activitatea sistemelor informaţionale ale companiei.
Înainte de a-şi începe cariera la Renault România, în anul 2003, Cornel Taşcu a fost pe şef operaţiuni logistice şi contract management, între anii 1998 şi 2000, şi şef operaţiuni logistice pentru regiunea Europa Centrală şi de Est, între 2000 şi 2003, la Nortel Networks Franţa. S-a alăturat Dacia în 2003, unde a fost timp de trei ani responsabil organizare şi reinginerie procese fluxuri vamale şi piese de schimb. În 2005 a devenit manager client sisteme pentru activitatea de post-vânzare şi service în cadrul Renault Commercial Roumanie, iar un an mai târziu a preluat şefia departamentului Organizare Sisteme Informaţionale pentru funcţiile suport ale companiei. Din 2010, a ocupat la Dacia postul de şef departament Organizare şi Sisteme Informaţionale pentru platforma industrială de la Mioveni, până în anul 2013. În anul 2014 a fost numit şef proiect implementare sinergii sisteme Informaţionale pentru regiunea Euromed-Africa.
Direcţia Sisteme Informaţionale Renault România gestionează 500 de aplicaţii şi sisteme informatice utilizate pentru etapele de design, concepţie 3D, inginerie şi dezvoltare a unui vehicul, pentru planificarea şi gestionarea fluxurilor logistice şi de fabricaţie a componentelor mecanică şi vehicul, pentru gestiunea calităţii şi susţinerea activităţilor de marketing, comercializare vehicule şi piese de schimb în România sau la export, achiziţii, financiar, sisteme informatice, servicii administrative, relaţii juridice, resurse umane, afaceri publice, comunicare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro