CSR 2023. Construim următoarea de generaţie de specialişti în product management şi marketing
Motivaţie:
Angajamentul Bitdefender de a susţine activ educaţia din România se reflectă în numeroasele iniţiative dezvoltate, de la şcoala primară până la mediul universitar, pentru a sprijini şi inspira următoarele generaţii de profesionişti. Produsele dezvoltate de Bitdefender sunt utilizate de clienţi din toate colţurile lumii, ceea ce subliniază importanţa strategică a domeniului de marketing în pregătirea viitorilor specialişti. Succesul pe plan global al Bitdefender demonstrează că nu este suficient doar să dezvolţi produse tehnologice de înaltă calitate, ci să dispui şi de capacitatea de a naviga prin contexte de business dinamice, cu o concurenţă puternică, de a înţelege tendinţele pieţei, de a comunica eficient cu publicul ţintă şi de a crea strategii de marketing inovatoare. Prin prisma acestei viziuni, a prins contur un program de studiu inovator, dezvoltat de Bitdefender alături de Facultatea de Management din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA). Dedicat studenţilor masteranzi, cursul de Product Management şi Marketing a fost conceput pentru a le oferi o perspectivă de ansamblu asupra celor mai noi tehnici şi instrumente utilizate în domeniul marketingului.
Descrierea proiectului:
Cursul facultativ de „Product Management şi Marketing”, susţinut de specialişti de la Bitdefender (Mihaela Păun, Anca Bundaru, Loredana Botezatu, Simona Ştefănescu, Bogdan Botezatu, Răzvan Mureşan, Răzvan Todor, Sorin Carp), împreună cu profesori SNSPA a fost lansat la începutul celui de-al doilea semestru al anului universitar 2022-2023. Axat pe dezvoltarea abilităţilor practice şi armonizarea lor cu tendinţele din industrie, cursul a reunit studenţi la nivel de master din cadrul Facultăţii de Management şi ai Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice din SNSPA. Pe parcursul celor şapte module interactive au fost abordate teme precum analiza şi înţelegerea segmentului de piaţă şi a nevoilor clienţilor, definirea şi poziţionarea unui produs pe piaţă, dezvoltarea de strategii de marketing, crearea unui plan de comunicare şi promovarea produselor în mediul digital şi tradiţional, monitorizarea şi evaluarea performanţei. Finalul proiectului a fost marcat printr-un hackathon organizat la sediul Bitdefender, pe durata căruia masteranzii au lucrat în echipe pentru conturarea unui plan de produs, pe baza căruia au dezvoltat strategii de marketing şi au creat produse inovatoare. Echipele şi-au susţinut apoi ideile, în faţa unui juriu, într-o sesiune specială de elevator pitch, câştigătorii beneficiind de un internship în cadrul Bitdefender. Conceptul cursului a fost dezvoltat de Bitdefender în parteneriat cu SNSPA şi agenţia Exploratist.
Rezultate:
Prin impactul generat, începând cu anul academic 2023-2024, cursul de Product Management şi Marketing este integrat în structura a două programe de masterat desfăşurate în limba engleză, respectiv Management and Digital Innovation (MDI) şi Programs and Investments Management (PIM) din cadrul Facultăţii de Management, SNSPA. „Rezultatele acestui proiect reconfirmă succesul implementării unui format de studiu care îmbină partea teoretică cu cea practică, precum şi faptul că parteneriatele dintre mediul academic şi cel de business stimulează performanţa”, spun reprezentanţii companiei. Ca urmare a evoluţiei acestui proiect, Bitdefender dezvoltă un modul similar alături de Universitatea Politehnica din Bucureşti, care va fi lansat în primul semestru al acestui an universitar. Astfel, studenţii masteranzi ai Facultăţii de Automatică şi Calculatoare interesaţi să dezvolte strategii de marketing şi să scaleze produse vor beneficia de exemple şi sfaturi din experienţa internaţională a specialiştilor de la Bitdefender care vor fi completate de noţiuni teoretice din partea profesorilor universităţii. „De peste 21 de ani, Bitdefender investeşte în oameni şi în excelenţă. Astfel de programe rămân o prioritate, întrucât constituie elementele esenţiale pentru progresul societăţii”, mai spun reprezentanţii companiei, referindu-se la motivaţia implicării în astfel de proiecte.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro