CSR 2023. Pădurea de miere
Motivaţie:
Motivul pentru care Nestlé România s-a implicat şi continuă să se implice în acest proiect este dezvoltarea durabilă, scopul fiind creşterea gradului de biodiversitate şi reducerea cantităţii de CO2 prin plantări de copaci. Odată cu demararea activităţii, au fost plantaţi 20.000 de salcâmi pentru a îmbunătăţi solul deteriorat în urma utilizării frecvente, pentru a veni în ajutorul apicultorilor şi al albinelor. Comunitatea apicultorilor reprezintă beneficiarii proiectului datorită rolului pe care albinele îl au în ecosistemul nostru.
Descrierea proiectului:
Proiectul a fost lansat în 2022, reunind toate proiectele de împădurire ale Nestlé România, care până în momentul lansării iniţiativei, aveau un număr de 55.000 de puieţi plantaţi. Pe 12 noiembrie 2022, în Giurgiu, Mârşa, angajaţii Nestlé impreună cu voluntarii Asociaţiei Mai Mult Verde au plantat puieţi de salcâmi pe patru hectare de pământ. Echipaţi cu entuziasm şi cu lopeţi din belşug, persoanele implicate au avut o zi de sâmbătă plină de distracţie, au petrecut timp de calitate alături de familie şi preteni, au depus un efort comun nemaipomenit şi, nu în ultimul rând, au participat activ la bunăstarea naturii. Activitatea de plantare a fost susţinută şi de o campanie de promoţie naţională – „Un viitor mai verde”, prin care Nestlé România a dorit să-şi implice şi consumatorii în acest proiect de plantare, promisiunea reprezentanţilor companiei fiind că pentru fiecare înscriere la promoţie, vor planta un copac. „Am avut aproximativ 17.000 de înscrieri, dar am dorit să plantăm chiar mai mulţi puieţi şi pe canalele noastre am invitat participanţii la campanie să se alăture activităţii de plantare ca voluntari.”
Rezultate:
În 2022, la activarea menţionată mai sus, au fost plantaţi 20.000 de puieţi de salcâmi. „Deoarece ne dorim ca proiectele noastre să fie pe termen lung şi de impact, anul acesta vom continua parteneriatul cu Asociaţia Mai Mult Verde şi vom adăuga încă 15.000 de salcâmi la Pădurea de miere Nestlé.” Aproximativ 200 de angajaţi Nestlé şi voluntari ai Asociaţiei Mai Mult Verde au fost prezenţi anul trecut la plantare, „şi anul acesta ne aşteptăm să avem aceeaşi prezenţă numeroasă”. Rezultatele vor veni odată ce copacii ajung la o anumită maturitate care să permită apariţia polenizatorilor. Odată cu emersiunea acestora, vor apărea plusuri atât pentru comunitatea apicultorilor, cât şi pentru sol, ei prevenind degradarea. Drăguţele albine, delicioasa miere şi grijulii apicultorii sunt agenţii care reprezintă factorul motivator pentru a mări Pădurea de Miere Nestlé de la an la an. Campania a avut ecouri şi în media şi pe canalele companiei. „Am avut 48 de apariţii media şi un reach de 3.299.015. Aceste rezultate au fost posibile datorită parteneriatului cu Asociaţia Mai Mult Verde, datorită comunicării către publicul larg şi noi credem cu tărie că numai în parteneriat se pot face proiecte de impact în comunitate. În acest caz, inclusiv consumatorii şi clienţii noştri ne sunt parteneri de nădejde!”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro