Cum a reuşit o tânără de doar 23 de ani să facă peste 2 milioane de euro cu o investiţie mai mică decât dau unii oameni pe o pereche de pantofi

Postat la 21 decembrie 2023 6724 afişări

Cum a reuşit o tânără de doar 23 de ani să facă peste 2 milioane de euro cu o investiţie mai mică decât dau unii oameni pe o pereche de pantofi

Când Anushka Purohit avea doar 10 ani, a fost şocată un barman de la Starbucks care arunca la gunoi resturile de prăjituri şi sandvişuri, scrie CNBC.

Un deceniu mai târziu, această amintire a ajutat-o să o inspire să lanseze un startup care transformă surplusul de pâine în bere artizanală.

„Când te duci la micul dejun servit la hotel, au o pâine tartinabilă. În avion, toată lumea primeşte o felie de pâine şi o sticlă de apă.  Pâinea este atât de comună şi în toate mesele pe care le avem, motiv pentru care o mare parte din ea este aruncată”, a declarat Purohit, acum în vârstă de 23 de ani

Purohit şi trei colegi de facultate au avut această idee în timp ce erau blocaţi la studii online în timpul protestelor din Hong Kong şi a blocării pe fondul pandemiei prin care a trecut oraşul.

„Toţi prietenii noştri consumau alcool. Aşa că am decis să producem alcool în locul lor şi să devenim copiii cool din cartier”, a spus Purohit cu sinceritate.

Aceştia au cumpărat un kit de fabricare a berii în valoare de 156 de dolari de pe Amazon şi au experimentat timp de trei săptămâni înainte de a face bere din resturi de pâine.

„Berea nu a fost bună când am încercat-o pentru prima dată, dar ne-a făcut să ne dăm seama că această idee poate funcţiona”, a spus ea.

Echipa a avut nevoie de aproximativ şase luni pentru a perfecţiona reţeta înainte de a lansa Breer în 2020.

În afară de o bere pale ale şi o bere acră cu hibiscus, compania vinde, de asemenea, beri care prezintă arome precum tartă cu ouă şi bolo bao, sau chiflă cu ananas - un omagiu adus scenei alimentare vibrante din Hong Kong.

Compania a declarat că a obţinut venituri de 2,5 milioane de dolari HK în ultimii doi ani. Breer a declarat că a atins deja vânzări de 1,8 milioane de dolari HK în acest an şi se aşteaptă la profituri de 1,2 milioane de dolari HK.

Start-up-ul nu a obţinut nicio finanţare, dar a câştigat aproximativ 6 milioane de dolari HK prin intermediul unor competiţii pentru startup-uri şi antreprenori, fără a oferi capital propriu.

Extinderea în străinătate nu este încă în cărţi, iar Purohit a spus că aceasta se va întâmpla doar dacă se poate realiza în mod durabil.

„Nu vom lucra în afara Hong Kong-ului, ci am prefera să lucrăm cu brutării şi fabrici de bere locale", a spus Purohit. Sustenabilitatea nu înseamnă un sacrificiu. Nu trebuie să încetezi să mai mănânci carne sau să nu mai conduci maşina, poţi doar să bei în timp ce bei, dar să alegi opţiunea mai sustenabilă” a mai spus tânăra.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
construire,
metoda,
reusita,
tanara,
bere,
paine,
refuz,
timp

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.