Cum vor germanii să-i invadeze pe americani
Lanţul de supermarketuri Lidl se pregăteşte să deschidă 100 de magazine pe coasta de est a Statelor Unite, scrie Business Insider.
Primele 20 de magazine vor fi amplasate în Virginia, Carolina de Nord şi Carolina de Sud şi îşi vor deschide porţile în vara acestui an. Restul de 80 se vor deschide până la jumătatea anului următor.
Lidl plănuieşte să ajungă la 600 de magazine în Statele Unite. În prezent, lanţul german operează peste 10.000 de unităţi în Europa.
"După trei ani de cercetare, am ajuns la concluzia că majoritatea consumatorilor americani nu agreează magazinele cu discount", notează prezentarea nemţilor. "Lidl va comercializa produse de lux, vrem să ne axăm pe calitate şi nu pe cantitate."
În trimestrul III al anului 2016, veniturile Lidl au crescut 7,5%.
În România, Lidl intenţionează să deschidă încă 100 de magazine de tip discount faţă de cele 200 pe care le are deja, potrivit lui Frank Wagner, executivul german care conduce operaţiunile locale ale companiei. El nu înaintează un orizont de timp, însă companiei i-a luat circa cinci ani să deschidă un număr similar în perioada 2011-2016.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană