Cum vrea Daimler să îşi relaxeze angajaţii
Plecatul în concediu înseamnă pentru mulţi dintre noi întoarcerea la o cantitatea uriaşă de e-mailuri necitite. Producătorul german de maşini Daimler a venit cu o strategie prin care să îşi ajute angajaţii să nu rămână în urmă. Potrivit Financial Timesc, compania a anunţat că cei 100.000 de angajaţi au acum opţiunea de a-şi şterge toate e-mailurile primite în perioada în care sunt plecaţi în concediu. Astfel, persoanele care încearcă să îi contacteze vor primi un „Mail de concediu” care să îi anunţe că mesajul lor va fi şters, dar şi datele de contact ale unui superior, în cazul în care problema este urgentă.
“Angajaţii noştri ar trebui să se relaxeze în concediu, nu să citească e-mailuri legate de muncă” a declarat Wilfired Porth, membru al consiliului director Daimler, pentru Financial Times. „Cu <Mail de concediu>, vor începe să lucreze imediat după concediu fără a fi nevoiţi să răspundă la mailuri anterioare. Este o eliberare emoţională.” Compania a lansat o variantă trail a versiunii „Mail on Holiday” în urmă cu un an şi au descoperit astfel că angajaţii care se întorc din concedii sunt mai fericiţi şi mai productivi pe termen lung.
Majoritatea angajaţilor nu permit ştergerea mesajelor primite, dar există strategii prin care să vă eliberaţi inboxul în vacanţă. Spre exemplu, puteţi să setaţi mesajul „out of office” cu o zi în plus după întoarcerea din concediu, astfel încât să petreceţi ziua respectivă pentru a recupera mesajele primite anterior şi fără să vă simţiţi obligaţi să răspundeţi imediat la cele primite în ziua întoarcerii la birou.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro