Deichmann, afaceri de peste 450 milioane lei în 2018
Deichmann România a obţinut o creştere de 10,6% a vânzărilor în anul 2018, însemnând o creştere de la 414,4 milioane de lei în 2017 la 458,2 milioane de lei în 2018, compania ocupând în continuare numărul 1 în retailul românesc de încălţăminte.
Numărul de perechi de încălţăminte vândute a crescut de la 3,35 milioane la aproape 3,6 milioane de perechi în 2018.
Reţeaua de magazine Deichmann a fost extinsă cu nouă magazine în 2018, ajungând la 96 de unităţi în România la sfârşitul anului. Din anul 2016 compania oferă produsele sale şi prin intermediul magazinului online. Deichmann va investi şi în acest an în reţeaua de magazine prin modernizarea a 9 magazine şi deschiderea a încă 9 locaţii noi.
„Piaţa din România continuă să crească”, spune Popa. „Suntem deosebit de mulţumiţi de faptul că am reuşit să creăm noi locuri de muncă prin investiţiile noastre în magazinele deschise. În plus, am reuşit să ne extindem şi mai mult poziţia de lider de piaţă în comerţul românesc de încălţăminte, poziţie pe care o deţinem de şase ani”, a continuat el. Numărul angajaţilor din cadrul Deichmann Romania, atât din sediul central cât şi din magazine, a ajuns la 725 (2017: 652).
Deichmann România este o filială a Deichmann SE, lider de piaţă în comerţul german şi european de încălţăminte. În exerciţiul financiar 2018, compania a realizat vânzări brute de 5,8 miliarde de euro (5 miliarde de euro net) în 25 de ţări europene şi în SUA, însemnând un plus de venituri de 2%. În 2018, 178 milioane de perechi de pantofi au fost vândute în întreaga lume - cu aproape 1% mai mult decât în anul precedent iar 60% din venituri sunt obţinute în afara Germaniei. La finalul anului 2018, grupul avea 4.053 magazine (2017: 3.989), 40 de magazine online (2017: 36) şi 40.698 angajaţi (2017: 39.564).