Domo închide toate cele 75 de magazine şi rămâne doar cu operaţiuni online
Retailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de profil, cu afaceri de peste 600 mil. lei anul trecut, va închide toate magazinele fizice pentru a rămâne cu operaţiuni doar online, potrivit surselor din piaţă. O parte dintre magazine au fost deja preluate de competitori, iar furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă companiei care are deja probleme financiare de mai mulţi ani.
Retailerul oferă reduceri de până la 90%, oferta fiind valabilă în magazine în perioada 13-30 noiembrie. În oferta online apar preţuri de 1-2 lei pentru produse precum „Protecţie spate iGo iPad 2” sau „Carcasă iPad”. În ofertă apar însă şi alte produse, respectiv mouse-uri, cabluri sau ondulatoare de păr.
Până la închiderea ediţiei reprezentanţii Domo nu au răspuns solicitării ZF. Potrivit ultimelor date, Domo avea în toamnă circa 75 de magazine fizice şi unu online.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro