Dupa "Land of Choice", noul slogan turistic al Romaniei este "Explore the Carpathian Garden"

Postat la 28 iulie 2010 44 afişări

Brandul turistic al Romaniei, cu sloganul "Explore the Carpathian Garden", care va fi lansat joi la Shanghai, invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu, care amintesc de natura, soare si mare, declara surse din turism.

In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund, parca scris de mana, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde. Semnul diacritic al literei "a" este colorat cu nuante de galben si portocaliu. Deasupra brandului, in partea dreapta, apare un element grafic asemanator unei frunze de-a lungul unei ape curgatoare.

Sloganul "Explore the Carpathian Garden" este plasat in partea de jos a imaginii, scris intr-un font mai comun, de culoare verde si inclinat spre dreapta, au declarat pentru MEDIAFAX surse din domeniul turistic, care au precizat ca fundalul este alb, fara alte elemente distinctive. Intreaga imagine are un aspect fluid, cu exceptia sloganului din partea de jos.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/dupa-land-of-choice-noul-slogan-turistic-al-romaniei-este-explore-the-carpathian-garden-6741966
6741966
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.