eMAG: comerţul online a trecut în etapa mobile
Traficul eMAG a ajuns la 270 de milioane de vizite în 2016, cu 63% mai mult faţă de anul precedent. Astfel, peste 151 de milioane de vizite înregistrate pe site-ul eMAG (55% în medie din traficul total) au venit de pe smartphone şi tabletă, în creştere de 2,2 ori faţă de anul precedent.
Traficul total eMAG a crescut considerabil (+63%) faţă de 2015 şi a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu două luni, septembrie şi decembrie, în care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea. Evoluţia este dublă faţă de estimările iniţiale.
În ultimii doi ani, vizitele de pe dispozitivele mobile au crescut de cinci ori, depăşind atât ca ritm de creştere, cât şi ca valoare absolută evoluţia traficului de pe desktop. Comparativ, desktop-ul a adus aproximativ 120 de milioane de vizite în 2016, cu 23% mai mult faţă de anul precedent.
Cele mai multe comenzi plasate de pe dispozitive mobile, 62%, au fost făcute de persoane care au până în 35 de ani.
Chiar dacă utilizatorii folosesc în continuare preponderent browserul de mobil, aplicaţia eMAG a înregistrat o creştere semnificativă, peste browser, de 175% şi a adus 41 de milioane de vizite. Clienţii o preferă pentru uşurinţa şi flexibilitatea cu care pot comanda, numărul mare de produse într-un singur loc, modulul de search, urmărirea statusului comenzilor, alertele primite şi plata cu un click (swipe).
Raportat la sistemul de operare, utilizatorii folosesc cel mai des smartphone-uri sau tablete cu Android, care a adus 78% din traficul total de pe dispozitivele mobile, pe când sistemul iOS a adus 20.5%.
Mobile-ul nu a atras doar un număr mare de vizite, ci şi o creştere semnificativă a numărului de comenzi, cu peste 148% faţă de anul precedent. În total, o treime dintre comenzile eMAG din 2016 au provenit de pe dispozitive mobile.
Pe vârste, datele arată că 48,4% dintre utilizatori au între 25 şi 34 de ani, categorie urmată de cei între 35 şi 44 de ani (28,5%). De asemenea, cei mai mulţi clienţi care au accesat site-ul eMAG de pe dispozitivele mobile sunt din Bucureşti – Sectorul 6, Constanţa, Cluj, urmate de Timiş, Iaşi, Bucureşti – Sector 1, Ilfov, Prahova, Braşov şi Bucureşti – Sector 2.
În topul celor mai cumpărate categorii de produse se numără cele pentru copii (cu o pondere de 4,7%), home&deco (3,7%) şi produsele de beauty (3,3%), urmate de electrocasnicele mici, electrocasnicele mari, accesoriile pentru telefoane şi telefoanele mobile.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro