O nouă TELEVIZIUNE în România, care vrea să spulbere televiziunile tradiţionale. Răsturnare totală de situaţie în piaţă

Postat la 11 octombrie 2017 1072 afişări

Compania americană Facebook, cea mai mare reţea socială din lume, cu 1,94 miliarde de utilizatori activi pe lună, va lansa la jumătatea lunii august, după mai multe amânări, propriul său serviciu de televiziune, primele episoade ale producţiilor originale finanţate de gigant urmând să fie disponibile într-o nouă secţiune video, scrie agenţia de presă Bloomberg citând surse apropiate proiectului.

O nouă TELEVIZIUNE în România, care vrea să spulbere televiziunile tradiţionale. Răsturnare totală de situaţie în piaţă

Primele emisiuni vor avea o durată scurtă şi au fost realizate cu un buget redus, dar Facebook finanţează şi show-uri scumpe, asemănătoare celor produse de staţiile TV, acestea urmând să fie disponibile mai târziu pe site. Secţiunea va include şi conţinut generat de utilizatori.

Ţinta companiei este să genereze un conţinut mai bun decât cel disponibil pe YouTube dar nici la nivelul de la care să poată concura cu Netflix sau HBO.

Prin această mutare Facebook îşi doreşte să obţină o cotă mai mare din bugetele de publicitate de peste 70 mld. dolari alocate televiziunilor.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.