O nouă TELEVIZIUNE în România, care vrea să spulbere televiziunile tradiţionale. Răsturnare totală de situaţie în piaţă
Compania americană Facebook, cea mai mare reţea socială din lume, cu 1,94 miliarde de utilizatori activi pe lună, va lansa la jumătatea lunii august, după mai multe amânări, propriul său serviciu de televiziune, primele episoade ale producţiilor originale finanţate de gigant urmând să fie disponibile într-o nouă secţiune video, scrie agenţia de presă Bloomberg citând surse apropiate proiectului.
Primele emisiuni vor avea o durată scurtă şi au fost realizate cu un buget redus, dar Facebook finanţează şi show-uri scumpe, asemănătoare celor produse de staţiile TV, acestea urmând să fie disponibile mai târziu pe site. Secţiunea va include şi conţinut generat de utilizatori.
Ţinta companiei este să genereze un conţinut mai bun decât cel disponibil pe YouTube dar nici la nivelul de la care să poată concura cu Netflix sau HBO.
Prin această mutare Facebook îşi doreşte să obţină o cotă mai mare din bugetele de publicitate de peste 70 mld. dolari alocate televiziunilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro