Groupon iese din România. Eşec total pentru cea mai mare companie de cupoane de reduceri din lume
Cel mai mare operator de cupoane de reduceri online din lume a anunţat că va renunţa la operaţiunile de pe piaţa locală, după trei ani de prezenţă, invocând "rata redusă de utilizare a Internetului."
"După o analiză riguroasă a pieţei din România, am hotărât să ne încetăm operaţiunile în această ţară, cu începere din 03.09.2014. Printre altele, rata redusă de utilizare a internetului din România a determinat o profitabilitate sub aşteptări, ceea ce a dus, în cele din urmă, la această decizie. Deoarece nu se întrevede posibilitatea de a realiza profituri în România în viitorul apropiat, am luat decizia de a înceta imediat serviciile noastre", se arată într-un comunicat Groupon.
Conform celor mai recente date disponibile, în România, subsidiara gigantului american a avut în 2013 afaceri de 400.000 euro, în scădere cu 36% faţă de anul precedent. Groupon a pierdut anul trecut în România jumătate de milion de euro, conform datelor de la ministerul de Finanţe.
Groupon avea 34 de angajaţi în România.
În 2012, Groupon România a reuşit să îşi reducă pierderile la 770.000 euro, de la 1,2 milioane euro în 2011. Pe plan local, Groupon se situa pe locul doi, cel mai mare jucător de pe piaţă fiind Zumzi, ale cărui afaceri aproape s-au dublat în decurs de un an.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro