Heineken a redus cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistică în 2013

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 29 septembrie 2014 98 afişări

 “Prin investiţiile pe termen lung în tehnologie şi eficientizarea proceselor de producţie am reuşit să obţinem o scădere semnificativă a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasăm pe piaţă din 2011 şi sistemul automat de distribuţie ne-au ajutat să reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl în 2012”, spune Onno Rombouts, managing director Heineken România. Compania a făcut publică cea de-a cincea ediţie anuală a Raportului de Sustenabilitate, anunţând rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future”.  În 2013, Heineken a înregistrat cea mai mare scădere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani şi a lansat primul program de harm reduction din România organizat la un festival de muzică.

Rezultate-cheie ale Raportului de Sustenabilitate 2013:

I. Îmbunătăţiri pe întregul lanţ de producţie, cu un impact pozitiv asupra mediului înconjurător:

• Heineken a introdus un sistem de planificare automată a transporturilor, care a  permis companiei să micşoreze cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistică.

• În 2013, consumul de energie termică a scăzut de la 61,9 MJ/hl, în 2012, la 61,8 MJ/hl.

• Consumul de apă a fost redus de la 3,9hl/hl, în 2012, la 3,8 hl/hl.

• În 2013, compania a reuşit să reducă nivelul emisiilor de CO2 de la 7,1 kg/hl (în 2012), la 6,6 kg/hl, în parte şi datorită frigiderelor verzi care consumă cu până la 35% mai puţină energie electrică decât frigiderele obişnuite.

II. Investiţii în promovarea consumului responsabil de alcool

• Heineken a lansat primul program de Harm Reduction din România desfăşurat la un festival de muzică, în parteneriat cu organizaţia non-guvernamentală ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool şi 300 de participanţi au răspuns la chestionarele recomandate de Organizaţia Mondială a Sănătăţii.

• Campaniile globale „Sunrise” şi „Dance More. Drink slow” au fost lansate şi în România şi au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania „Dance More. Drink slow”, compania a colaborat la nivel internaţional cu DJ Armin van Buuren şi a realizat un experiment social, arătând cum muzica bună poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocându-i să danseze mai mult şi să consume alcool cu moderaţie. 

III. Investiţia în comunităţi:

• Programul Heineken pentru Comunităţi a continuat şi în 2013, când compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunăstarea comunităţilor au câştigat granturi în valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totală a investiţiei se ridică la 1 milion de lei, de la lansarea programului.

Heineken deţine patru fabrici în România, în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi are peste 1.100 de angajaţi.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/heineken-a-redus-cu-22-8-nivelul-de-co2-rezultat-din-activitatea-logistica-in-2013-13355334
13355334
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.