Implanturile dentare generează 70% din veniturile clinicilor de stomatologie
România este una dintre cele mai populare destinaţii europene pentru turismul medical, pe loc fruntaş în topul celor mai căutate specializări fiind stomatologia. Asta deşi, paradoxal, românii sunt codaşii Europei în ceea ce priveşte îngrijirea şi igiena dentară. „Piaţa stomatologică din România este în continuă creştere, fiind aleasă de mulţi pacienţi din străinatate atât pentru profesionalismul medicilor români, cât şi pentru preţurile mai scăzute decât în multe alte ţări”, a declarat dr. Bogdan Acatrinei, medic stomatolog în cadrul clinicii Superdent 92, cu ocazia primului Congres Internaţional de Implantologie Dentară, organizat în România, la finalul acestei luni.
În aceste condiţii, a mai spus dr. Acatrinei, aproximativ 70% din venitul total al clinicilor pentru adulţi este generat de implantologie şi partea de estetică dentară, ortodonţia înregistrând venituri de 80% în linia dedicată adolescenţilor. Cifrele vin însă într-un context îngrijorător - ţara noastră este codaşa Europei în ceea ce priveşte îngrijirea orală. Mai bine de jumătate dintre romîni (66%) nu merg nici măcar o dată pe an la dentist, în comparatie cu olandezii, spre exemplu, îşi fac un control stomatologic cel puţin o dată pe an în procent de 83%.
Mai mult decât atât, românii se clasează pe ultimele locuri şi la consumul de pastă de dinţi pe cap de locuitor – mai puţin de două tuburi pe an. Studiile mai arată că aproape 20% dintre români nu se spală pe dinţi nici macăr o dată pe zi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro