Lanţul de supermarket-uri care a devenit cea mai mare ameninţare pentru McDonald's
Lanţul de supermarket-uri Kroger ce oferă şi produse fast-food câştigă teren pe piaţa produselor alimentare gata preparate, potrivit lui Jonathan Maze, reporter al publicaţiei Restaurant News, relatează Business Insider.
Compania de consultanţă, Technomic, a realizat un sondaj în care respondenţii au fost întrebaţi unde preferă să mănânce. Unu din patru au optat pentru Kroger în dauna unei mese la restaurant. Iar dintre cei care au ales să mănânce la restaurant, doar 23% s-ar duce la McDonald's, 11% la Wendy's şi doar 6% si 5% la Burger King, respectiv KFC.
Kroger câştigă la capitolul comoditate în dauna McDonalds. Clienţii nemai fiind nevoiţi să facă o oprire în plus pentru cină, ei pot cumpăra mâncarea gata gătită în timp ce-şi fac cumpărăturile la supermarket.
Strategia funcţionează, veniturile Kroger fiind în creştere în timp ce vânzările globale ale McDonalds sunt în scădere cu 0,7%.
De asemenea, Kroger, care are peste 2.000 de magazine în Statele Unite, mizează pe vânzarea de produse organice. Vânzarea de produse organice va atrage clienţii cu venituri mari, astfel crescând veniturile companiei, conform băncii JPMorgan.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro