LOVITURĂ uriaşă de teatru: Unul dintre cele mai mari branduri de hipermarketuri din România ar putea să DISPARĂ din piaţă

Postat la 20 februarie 2019 1892 afişări

Cele două grupuri franceze negociază unu la unu, conform surselor ZF. Această tranzacţie ar putea aduce un nou lider al comerţului local.

LOVITURĂ uriaşă de teatru: Unul dintre cele mai mari branduri de hipermarketuri din România ar putea să DISPARĂ din piaţă
Grupul francez Carrefour, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa locală de retail, tatonează preluarea celor 11 hipermarketuri Cora din România, spun sursele ZF. Discuţiile se poartă unu la unu, mai spun sursele din piaţă.
 
Oficialii Cora neagă informaţiile, ba chiar vorbesc despre reluarea expansiunii, proces blocat acum mai bine de cinci ani. Reprezentanţii Carrefour România, un business de circa 9 mld. lei anual, nu doresc să comenteze pe marginea acestui subiect.
 
Cora este cel mai puţin extins lanţ de magazine din comerţul modern local, care după 16 ani de prezenţă în România numără doar 11 hiper­marketuri cu afaceri de aproape 1,8 mld. lei. Preluarea reţelei de către Carrefour ar însemna însă pentru aceştia din urmă şansa de a deveni - pentru prima dată în instorie - liderul comerţului alimentar din România. Poziţia este deţinută momentan de Kaufland.
 
ZF a scris încă de anul trecut despre faptul că lanţul de hiper­marketuri Cora a reluat discuţiile privind vânzarea operaţiunilor din România.
 
Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
zf,
franta,
cora,
kaufland

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.