Ministerul Sănătăţii vrea să limiteze marketingul agresiv al înlocuitorilor laptelui matern
Ministerul Sănătăţii supune dezbaterii un proiect prin care este limitat marketingul agresiv al înlocuitorilor laptelui matern, orice acţiune de promovare a anumitor produse pentru bebeluşi având nevoie de avizul Ministerului. Firmelor le este interzis şi să contacteze direct mamele.
Legea reglementează cadrul legal privind marketingul înlocuitorilor laptelui matern şi promovarea alăptării, inclusiv furnizarea de informaţii într-o formă adecvată.
„Ministerul Sănătăţii are responsabilitatea informării populaţiei în ceea ce priveşte nutriţia sugarilor. Informarea se realizează prin intermediul instituţiilor aflate în subordinea şi în coordonarea sa. Orice fel de acţiuni de informare, educare, comunicare, inclusiv campanii de informare, educare, comunicare sau simpla tipărire şi distribuire de materialele de informare, educare, comunicare, referitoare la nutriţia sugarilor, pot fi organizate şi desfăşurate numai cu avizul Ministerului Sănătăţii”, se arată în proiect.
Avizul trebuie solicitat de către iniţiatorul campaniei de comunicare, cu cel puţin 2 luni de zile înainte. Sunt vizaţi înlocuitorii de lapte matern, orice aliment lichid, semisolid sau solid pentru sugari în primele 6 luni de viaţă, biberoane, tetine.
Echipelor de marketing îi este interzis să contacteze, direct sau indirect, gravidele, mamele de sugari, membrii ai familiilor acestora ori angajaţii din spitale.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro