Netflix intenţionează să se dezvolte în zona programelor de ştiri. Pe cine va concura platforma online

Autor: Madalina Cerban Postat la 16 octombrie 2015 48 afişări

Platforma online Netflix, care deţine o arhivă online de câteva mii de filme şi seriale TV şi a început în ultimii ani să creeze conţinut original, plănuieşte să se dezvolte şi în zona programelor de ştiri şi ar urma să concureze pe acest segment în mod direct cu Vice, potrivit variety.com.

Reed Hastings, chief executive officer (CEO) al Netflix, şi Ted Sarandos, chief content officer al aceleiaşi companii, au afirmat recent că această platformă se va îndrepta în următorii ani şi spre zona programelor de ştiri.

"Care este probabilitatea ca noi să concurăm direct cu Vice în următorii doi ani?", l-a întrebat Reed Hastings pe Ted Sarandos, într-o videoconferinţă prilejuită de anunţarea rezultatelor financiare ale Netflix pe al treilea trimestru al acestui an.

"Probabil ridicată", a răspuns Ted Sarandos.

Ulterior, un reprezentant al Netflix a declarat că nici Sarandos şi nici Hastings nu au intenţionat să sugereze că această platformă ar urma să intre în zona de producţie şi difuzare în direct a ştirilor.

De altfel, în ultimii ani, Netflix s-a dezvoltat într-o zonă adiacentă programelor de ştiri, respectiv cea a documentarelor.

"Din perspectiva programelor de ştiri, cu siguranţă vom fi mai aventuroşi în privinţa genurilor în care ne vom implica", a spus Sarandos.

În luna aprilie, Netflix a anunţat că a comandat cel mai mare proiect al său în zona de programe documentare - "Our Planet". Acest documentar în opt părţi, realizat în colaborare cu Silverback Films şi WWF (World Wide Fund for Nature), va avea premiera în anul 2019 în teritoriile în care este prezentă platforma Netflix.

Pe de altă parte, Netflix nu intenţionează să se dezvolte în zona programelor sportive. "Programele sportive la cerere nu sunt la fel de atractive ca sportul difuzat în direct", a precizat Ted Sarandos.

Platforma americană Netflix, care deţine o arhivă online de câteva mii de filme şi seriale TV şi a început în ultimii ani să creeze şi conţinut original, este disponibilă în peste 50 de ţări.

Netflix a devenit o veritabilă forţă la Hollywood, graţie unor seriale extrem de populare şi apreciate de critici, precum "House of Cards" şi "Orange is the New Black".

Printre numele mari din industria de divertisment americană care au încheiat contracte de colaborare cu Netflix se numără actriţa şi regizoarea Angelina Jolie şi actorii Jolie Adam Sandler, Leonardo DiCaprio şi Mark şi Jay Duplass.

Pe de altă parte, lansată ca o revistă tipărită în 1994, în Montreal, Vice - cu care îşi propune să intre în competiţie Netflix - are în prezent sediul central în Brooklyn, New York. În momentul de faţă, Vice Media este o companie internaţională de media, având ca ţintă publicul tânăr şi care are operaţiuni în peste 30 de ţări, între care şi România.

Vice Media deţine mai multe site-uri, între care vice.com, canale video pe YouTube şi produce documentare, videoclipuri şi publică volume.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
NETFLIX,
ŞTIRI,
VICE
/actualitate/netflix-intentioneaza-sa-se-dezvolte-in-zona-programelor-de-stiri-pe-cine-va-concura-platforma-online-14850503
14850503
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.