Premieră în rândul companiilor de streaming: Netflix dezvăluie pentru prima dată datele de audienţă pentru toate emisiunile pe care le difuzează
Netflix, companie vehement criticată pentru lipsa de transparenţă în ceea ce priveşte popularitatea emisiunilor şi filmelor sale, a declarat că va începe să publice o dată la şase luni un „studiu aprofundat şi cuprinzător" care va reflecta preferinţele cinematografice ale abonaţilor săi din întreaga lume, scrie Financial Times.
Primul său raport, publicat marţi, a furnizat o serie de date despre preferinţele telespectatorilor în rândul a 18.000 de titluri cinematografice, reprezentând un total de aproape 100 de miliarde de ore vizionate, a precizat Netflix.
Transparenţa audienţei pe serviciile de streaming a reprezentat o problemă cheie în timpul grevelor de la Hollywood din acest an. Scenariştii şi actorii au cerut să primească drepturi reziduale atunci când spectacolele lor au înregistrat performanţe bune pe streaming, acest lucru necesitând un nivel de transparenţă mult mai ridicat din partea companiilor implicate în piaţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro