Provocarea Facebook: să-şi crească veniturile fără să-şi irite baza de utilizatori
Facebook explorează o gamă largă de afaceri generatoare de bani, precum publicitatea video şi descărcarea de muzică, dar trebuie să scape de problemele tot mai mari care au marcat primele trimestre în care a evoluat ca o companie listată la bursă şi să nu-şi irite baza de utilizatori, care se tem că datele lor personale sunt folosite incorect pentru a aduce profit reţelei sociale, scrie Bloomberg.
Analiştii anticipează pentru acest an o creştere a veniturilor Facebook de 30%, la 6,53 miliarde de dolari, faţă de un avans estimat de 35% în 2012. Încetinirea creşterii veniturilor şi a vânzărilor a amplificat presiunile asupra Facebook de a găsi noi căi de creştere a afacerilor. În acelaşi timp, cea mai mare reţea de socializare la nivel mondial trebuie să calmeze temerile legate de respectarea confidenţialităţii datelor personale, să atragă investitori şi să respecte angajamentul directorului general Mark Zuckenberg, conform căruia Facebook este mai degrabă o mişcare socială decât o afacere. "Este o linie foarte fină pe care trebuie să evolueze. Totul face parte din durerile de creştere", a declarat Victor Anthony, analist la Topeka Capital Markets.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro