Realitatea dură din România. În condiţiile în care în România învăţământul online a devenit obligatoriu, 50% dintre elevi nu au acces la Internet
Închiderea şcolilor discriminează populaţia care nu are acces la Internet. Analistul Mircea Coşea spune că anul acesta este unul pierdut pentru elevi şi studenţi. În România, doar jumătate dintre elevi deţine o conexiune la Internet.
Închiderea şcolilor nu îi poate trata în mod egal pe elevi şi studenţi, pentru că teleşcoala este o măsură care poate fi aplicată doar pentru cei cu acces la Internet.
Elevii şi studenţii care nu au, însă, acces la Internet sunt discriminaţi şi vor avea o pregătire şcolară deficitară, cu lacune. Iar lacunele în pregătirea şcolară înseamnă lacune în investiţii, spune Mircea Coşea, profesor şi fost ministru.
„Dacă ne uităm la gradul de acoperire cu internet al României, vedem că el este pe ultimul loc în UE şi se opreşte cam la 35-48%. În restul ţării, ai o populaţie şcolară care nu are niciun fel de acces la învăţământul prin teleşcoală. Deci i-ai eliminat din oficiu. Din oficiu, ai creeat o discriminare care va dura pe termen lung. Este un an pierdut pentru generaţiile care sunt acum în sistemul preşcolar- preuniversitar”, spune Mircea Coşea.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro