Reţeaua Flanco ajunge la 80 de magazine
Flanco Retail inaugurează cel de-al 80-lea magazin, situat în incinta Promenada. Plasat la demisol – dintre cele patru niveluri destinate zonei comerciale: demisol, parter şi două etaje – magazinul Flanco expune o gamă varianta de produse electronice, electrocasnice şi IT, cu accent pe tehnologii de ultimă generaţie şi produse oferite în exclusivitate în România. Cu o suprafaţă de 1.600 de mp şi un design modern şi prietenos, noul magazin devine vedeta reţelei Flanco.
Magazinul Flanco din Promenada este rezultatul unei investiţii totale de 1.500.000 de euro. Printre tehnologiile pe care cumpărătorii le pot vedea şi testa aici se numără tehnologia 4K – reprezentată de branduri ca Philips, LG sau Samsung - dar şi produse în exclusivitate pentru piaţa românească de electro-IT, ca ultrabook-ul Acer S7 sau televizoarele 4K Philips de 84 inch şi Samsung de 85 inch.
”Având în vedere natura locaţiei, conceptul de magazin, gama de soluţii electro-IT pregătită pentru cumpărătorii noştri, precum şi focusul intern de a livra o experienţă peste aşteptări pentru fiecare cumpărător, de fiecare dată, preconizăm că magazinul Flanco va genera vânzări anuale de peste 9 milioane de euro în primul an de funcţionare,” a afirmat Violeta Luca, CEO Flanco.
Clienţii Flanco vor putea afla informaţii despre produsele dorite de la o echipă de consilieri de vânzări, specializată pe diferitele categorii de produse şi formată din 27 de angajaţi. Aceştia se vor asigura că atât produsele, cât şi serviciile disponibile, contribuie la crearea unei experienţe de cumpărare mereu peste aşteptări pentru oricine trece pragul magazinului.
În acest magazin s-a amenajat, în premieră în reţeaua Flanco, un spaţiu dedicat, unde pasionaţii de produse Hi-Fi pot testa produse ale mărcilor Marantz, Denon, Yamaha, McIntosh, Canton,Teac, Dali, Boston Acoustics sau Pro-Ject Audio.
”Magazinul Flanco din Promenada îşi aşteaptă vizitatorii într-o atmosferă prietenoasă, cu multe produse premium şi în exclusivitate în România. Echipa de consilieri profesionişti este pregătită să ofere informaţii despre ultimele tendinţe în materie de electro-IT, într-un limbaj adaptat fiecărei situaţii. Punem accentul pe produse din zona IT – telefoane, tablete, ultrabook-uri – care se adresează unui segment de clienţi dinamic şi mobil, dar şi pe cele din zona de entertainment şi cooking high end, adresate unui public exigent”, a declarat Violeta Luca.
În primele trei zile de la inaugurare, Flanco îşi aşteaptă clienţii cu oferte speciale la toate categoriile de produse. În noul magazin Flanco va avea loc o serie de evenimente interactive săptămânale – lansări de produse, show-uri de gătit, demonstraţii de utilizare a funcţionării produselor, concerte, workshop-uri, propunându-şi să devină un punct de referinţă în retail-ul de electro-IT.
Cu un număr de 900 de angajaţi, compania deţine o reţea de 80 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 50 de oraşe. Oferta Flanco, disponibilă în magazine şi pe site-ul companiei, include deopotrivă produse, pachete de creditare – prin intermediul mai multor parteneri financiari, servicii pentru întreaga familie şi pentru companii. Flanco a înregistrat la sfârşitul anului 2012 o cifră de afaceri de 137 de milioane de euro şi deţine o cotă de piaţă de 13% din vânzările realizate în magazine, fiind al doilea mare jucător din piaţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro