România, teren de luptă pentru operatorii low-cost şi la capitolul imagine. Care este mecanismul prin care îşi anunţă ofertele

Autor: Ioana Matei Postat la 29 martie 2017 140 afişări

România, teren de luptă pentru operatorii low-cost şi la capitolul imagine. Care este mecanismul prin care îşi anunţă ofertele

Faptul că România a devenit o destinaţie prioritară pentru operatorii low-cost nu mai este de mult timp un secret; ofensiva acestor companii este evidentă însă nu doar în ofertele lansate pe piaţa locală, ci şi în modul în care acestea sunt comunicate, de cele mai multe ori anunţurile de acest tip venind unul după celălalt.

Astăzi, 29 martie, spre exemplu, la doar câteva minute după ce operatorul low-cost Ryanair şi-a anunţat în presa locală debutul calendarului de vară din Oradea şi primele zboruri spre Barcelona şi Milano (prilej cu care au anunţat şi tarife de la 9,99 euro), şi Wizz Air a transmis o informare referitoare la operarea a trei rute noi din România (din Suceava spre Treviso, Bologna şi Roma Ciampino ; cu acest prilej compania vinde bilete cu preţuri care pornesc de la 69 de lei).

Nu este însă prima situaţie de acest tip; de cele mai multe ori cei doi operatori aerieni low-cost concurenţi îşi anunţă noile rute şi ofertele la distanţă scurtă unul de celălalt.

Cu doar o zi în urmă, Wizz Air a anunţat creşterea frecvenţei zborurilor spre Tel Aviv din Bucureşti, la şase pe săptămână. În aceeaşi zi, Ryanair şi-a anunţat programul de vară din Bucureşti (cu mai multe zboruri spre Bristol şi Dublin, dar şi cu o nouă rută de vară către Palermo); în ambele situaţii companiile au anunţat bilete vândute la preţuri promoţionale.

În acelaşi timp, operatorul naţional aerian de stat TAROM, pierde teren şi prin prisma comunicării : deşi compania derulează în prezent o promoţie cu bilete vândute la preţuri promoţionale pe site-ul companiei – comunicatul de presă referitor la aceasta poate fi găsit doar dacă este căutat pe site-ul companiei şi pe site-urile a câteva publicaţii de profil.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
cost,
refuz,
oferte,
operatori,
romania,
teren,
imagine,
lupta

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.