Studiu BioMania.ro: Consumul de produse BIO creşte în rândul românilor

Autor: Andra Stroe Postat la 18 decembrie 2018 316 afişări

79% dintre români includ astăzi în alimentaţia lor produse BIO, şi peste 50% au început să consume produse BIO pentru că sunt de părere că acest lucru contribuie pozitiv la sănătatea lor şi a familiei lor.

Studiu BioMania.ro: Consumul de produse BIO creşte în rândul românilor

Tendinţa către o viaţă sănătoasă este în creştere la nivelul României şi este determinată fie de dorinţa de a înlocui alimentele procesate cu produse BIO sănătoase şi gustoase (43%), fie din dorinţa de a folosi produse cu ingrediente naturale care nu afectează sănătatea. Este vorba atât despre produse alimentare, cât şi despre produse de îngrijire sau curăţenie. Printre persoanele dornice de a schimba stilul de viaţă existent cu unul mai sănătos se numără mamele tinere care încearcă să îi îndrume şi pe copii lor către un stil de viaţă mai sănătos (38%) şi persoanele care au avut recent problemă medicală gravă (20%).

83% dintre români pun sănătatea familiei pe primul loc, astfel că aleg produse ECO - BIO lunar. Eticheta produselor a devenit un real interes pentru 66% dintre români, aceştia fiind interesaţi în egală măsură de ingredientele produselor alimentare, cât şi a celor de îngrijire sau curăţenie.

Coşul mediu lunar cu produse ECO - BIO al românilor este 300 lei. În 95,5% dintre cazuri acesta conţine produse alimentare, 46,4% - produse cosmetice, 30,4% - produse de curăţenie şi 12,4% - jucării eco-friendly. 65,5% dintre consumatorii români preferă să cumpere produsele ECO - BIO direct din supermarketuri/hipermaketuri de la rafturile dedicate acestor produse, în timp ce 19,3% aleg atât magazinele fizice de profil, cât şi magazinele online de specialitate.

Printre produsele alimentare care au fost înlocuite de produsele BIO în coşul românilor se numără fructele şi legumele (85,5%), dulciurile, snacks-urile şi sucurile (76,6%), cereale (55%, paste şi sosuri (40%).

Biomania.ro a fost lansat pe piaţa românească în decembrie 2008, fiind primul magazin online ce oferea o gamă variată de alimente bio. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
consum,
romani,
alimente

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.