Uniqa Asigurări investeşte 60.000 de euro într-o campanie de educare a populaţiei
Compania a lansat astăzi o campanie naţională de informare şi educare despre asigurări, în condiţiile în care România este una dintre ţările cu cel mai scăzut grad de cuprindere în asigurare.
Campania, denumită "caravana Uniqa" se va derula, pentru început, în satele, comunele şi oraşele din patru judeţe ale ţării, respectiv Cluj, Dolj, Bacău şi Ilfov. Patru maşini autoutilitare, care dispun de echipamentele necesare unui birou, şi echipele formate din câte doi consultanţi vor circula în ţară şi vor oferi consultanţă în domeniul instrumentelor de protecţie financiară.
Deşi prima etapă a campaniei va fi implementată doar în cele patru judete, ulterior, proiectul va fi extins în toată ţara. Investiţia în această campanie se ridică la circa 60.000 de euro.
În primele nouă luni ale anului, Uniqa Asigurări a subscris prime în valoare totală de 293,4 milioane de lei, adică 440.660 de contracte încheiate. În continuare, cea mai mare pondere în portofoliu o reprezintă segmentul Casco (54,6%), în timp ce asigurările de locuinţă au înregistrat un volum de prime de 51 de milioane de lei, situându-se pe locul trei în portofoliul Uniqa.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro