Vânzările de frigidere Miele s-au dublat în prima jumătate a anului
Miele a vândut peste 150 de frigidere în reţeaua de magazine proprii şi la comercianţii parteneri din România, în prima jumătate a anului în curs, dublându-şi volumele faţă de aceeaşi perioadă din 2016.
Cel mai vândut frigider Miele este modelul ΚFN 29683, care se distinge prin design-ul exterior cu front de sticlă şi secţiunea Perfect Fresh, cu ajutorul căreia fructele şi legumele sunt menţinute proaspete pentru o perioadă mai lungă de timp, potrivit producătorului.
Produsele Miele sunt comercializate într-o reţea de peste 60 de magazine proprii, exclusive, reţele specializate în vânzările de mobilier de lux şi reţele şi magazine independente de electroIT.
„Susţinerea tendinţelor actuale din piaţă cu un produs de maximă performanţă, care oferă tot confortul unui aparat cu dotările exclusive Miele şi încurajează clienţii să nu se conformeze alegerilor clasice în materie de design, au sprijinit dublarea vânzărilor de frigidere în această perioadă”, declară Loredana Butnaru, director Miele România.
Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 17.700 de angajaţi, prezent în 47 de ţări prin subsidiarele proprii de vânzări şi în 50 de ţări prin intermediul distribuitorilor şi importatorilor. În anul financiar 2016/2017 a obţinut vânzări în valoare totală de 3,71 de miliarde de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro