Vlad Stanescu: Ne aşteptăm la o creştere puternică a cererii de servicii de programare
Magazinele online îşi vor adapta designul şi conţinutul din ce în ce mai mult pentru a integra partea de soluţii mobile în strategia de dezvoltare, ceea ce va genera o creştere a calităţii afacerilor din zona de e-commerce, se arată într-un comunicat al Mind Magnet, firmă cu activităţi în piaţa de soluţii tehnologice Magento pieţei de e-commerce din România, dar şi din străinătate. Ca o consecinţă directă, website-urile comercianţilor online vor rula mai rapid şi mai bine, cererea de servicii pe partea de programare pentru aceste tipuri de afaceri înregistrând o creştere semnificativă.
Acestea sunt doar câteva dintre concluziile specialiştilor cu privire la evoluţia pieţei de e-commerce din România în 2015, o piaţă estimată la aproximativ 650 milioane de euro.
Piaţa de e-commerce din România creşte de la an la an şi odată cu ea şi calitatea magazinelor online, dar şi a serviciilor oferite de comercianţi, afirmă Vlad Stănescu, CEO Mind Magnet. “Trendul acesta continuă puternic şi anul acesta. Explozia de mobile la nivel global îşi va face din ce în ce mai simţită prezenţa şi în România, unde tot mai multe magazine online vor alege şi varianta de mobile pentru website. Toate aceste evoluţii se vor concretiza într-o creştere puternică a cererii de servicii de programare”.
Trei sferturi dintre adulţii din mediul urban cu acces la internet au smartphone
Conform studiului iVox, Impactul tehnologiei în vieţile românilor, realizat în 2015 la comanda Mind Magnet, dintre persoanele peste 18 ani care au acces la internet în mediul urban, peste 74% deţin un smartphone ca telefon principal. 40% dintre respondenţi declară că în gospodăria lor există două telefoane smartphone, iar cei mai mulţi folosesc telefonul mobil în timp ce ascultă muzică, se uită la televizor sau se află la cumpărături.
Utilizarea acestor telefoane inteligente, dar şi a tabletelor este mai răspândită la tinerii până în 35 de ani şi în rândul persoanelor cu educaţie superioară. Pentru perioada următoare se estimează o creştere de 85% a numărului de utilizatori de smartphone, ceea ce conform specialiştilor va genera o creştere a volumului total de vânzări online. Online, românii cumpără cel mai mult decoraţiuni de casă şi mobilă (28%), produse cosmetice (19%), îmbrăcăminte şi haine (19%), produse pentru sănătate şi wellness (17%), dar şi cadouri, jucării sau jocuri (16%).
Marius Străjeru are 31 de ani şi a absolvit Facultatea de Informatică din cadrul Universităţii Alexandru Ioan Cuza din Iaşi. Are nouă ani experienţă în web development, dintre care şapte ani a lucrat pe soluţii Magento. Printre cele mai mari proiecte ale sale se numără www.dedeman.ro, www.geekfun.ro şi www.bambinoworld.co.uk, unul dintre cele mai mari magazine online pentru copii din Europa.
Mind Magnet a fost înfiinţată în anul 2005, la Cluj-Napoca, şi oferă soluţii tehnologice Magento pieţei de e-commerce din România, dar şi din străinătate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro