Volksbank a prelungit promoţia la Creditul cu Economii
Volksbank a decis să prelungească până la sfârşitul anului oferta promoţională la creditele de consum. Iniţial, promoţia urma să se desfăşoare în perioada 1 septembrie - 31 octombrie.
Până la 31 decembrie 2013, Volksbank oferă Creditul cu Economii cu o dobândă de 9,75% pe an, fixă pe toată durata contractului. În plus, banca răsplăteşte clienţii bun-platnici, oferind un bonus de 5% din dobânzile plătite la credit, într-un Cont de Economii.
”Am luat decizia de a prelungi promoţia datorită rezultatelor foarte bune din punctul de vedere al vânzărilor, dar şi în contextul reducerii dobânzilor interbancare la lei, care ne permite să practicăm în continuare costuri mici la creditele noi”, declară Marius Istrati, şeful departamentului management produse din cadrul Volksbank.
De la lansarea promoţiei, Volksbank a înregistrat un număr de cereri de credite de consum de 5 ori mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, valoarea medie a unui împrumut fiind puţin peste 28.000 de lei, comparativ cu 17.700 lei în 2012.
Ponderea refinanţărilor în totalul creditelor acordate pe perioada campaniei reprezintă peste 60%.
În prezent, Volksbank practică cea mai redusă dobândă la creditele de consum în oferta standard, fără a condiţiona clienţii să-şi încaseze salariul la bancă. În cazul Creditului cu Economii, banca nu percepe comision de analiză/acordare şi nici comision de administrare a creditului, singurul comision perceput fiind cel lunar, pentru administrarea contului curent.
În cazul unui Credit cu Economii de 30.000 de lei contractat 5 ani, rata lunară se ridică la 636,73 lei, iar DAE la 10,42%. Dacă clientul îşi achită ratele la timp, valoarea bonusurilor la dobândă restituite de Volksbank pe parcursul perioadei de rambursare se ridică la 401 lei.
Volksbank România, care a încheiat anul 2012 pe locul al optulea în sistemul bancar după valoarea activelor, are la ora actuală active de 4,2 mld. euro, o reţea de 130 de sucursale şi deserveşte peste 150.000 de clienţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană