ZF Digital: Clienţii care fac cumpărături la “supermarketurile online” câştigă în primul rând timp
Supermarketurile online au avantajul că reduc timpul consumat cu cumpărăturile şi aduc şi economii, consideră reprezentanţii Carrefour şi Metro, prezenţi în cadru panel-ului”In the spotlight: e-retail. Strategii. Soluţii. Perspective.
Pentru moment, noi vindem timp ceea ce se vede şi în felul în care am structurat site-ul. Scopul site-ului este de a reduce timpul petrecut cumpărând”, a spus Radu Butufei, director e-commerce Carrefour România.
„Economia între a cumpăra online sau a merge fizic la magazin este de 50 de lei”, a declarat Cosmin Costea, E-commerce Manager Metro Cash&Carry.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro