8 ani de comert. Cine a pierdut, cine a castigat?

Postat la 18 octombrie 2010 22 afişări

In intervalul 2002-2010, presate de concurenta retelelor internationale, magazinele de cartier si chioscurile au pierdut mult teren, conform informatiilor companiei de cercetare de piata MEMRB, citate de oficiali ai companiei Metro Cash & Carry

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
Metro Cash & Carry,
magazine
/analize/comert/8-ani-de-comert-cine-a-pierdut-cine-a-castigat-7490498
7490498
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.