Andreea Coca: Realizarea ideală - evoluţia constantă
Vârstă: 37 de ani
Funcţie: Customer Experience and Quality Manager
Companie: Sodexo România
Număr de oameni aflaţi în subordine: 5
Experienţă: A acumulat peste 10 ani de experienţă în cercetare de piaţă şi consultanţă în proiecte de Customer Experience, în agenţiile GfK şi Kantar TNS. Este Trainer al Institutului de Marketing. Deţine primul rol de manager al unei echipe nou create în Sodexo România.
♦ Ambiţia sau talentul – ce contează cel mai mult pentru a avea succes?
Depinde cum definim succesul. Managerul din mine crede că ambele sunt importante, dar prefer argumentaţia dintr-un curs de talent analytics: performanţa duce la succes, de obicei, şi e relativă la context şi echipă. Prin urmare, cred că succesul depinde de cadrul potrivit de dezvoltare.
♦ Ce ţi-ar plăcea să ai şi nu deţii în prezent?
Calificarea Certified Customer Experience Professional, oferită de CXPA, şi statutul de Chartered Marketer, oferit de Oxford College of Marketing, pe care mi-am propus să le obţin în acest an; ambele borne relevante în parcursul profesional şi în comunităţile din care sunt mândră să fac parte.
♦ În ce loc te simţi cel mai fericită?
Între public sau un grup de colegi şi un ecran de proiecţie sau flipchart. Mă energizează prezentările, trainingurile sau workshopurile, atât din rol de speaker sau facilitator, cât şi de participant. E vorba de schimbul de perspective şi idei care prind viaţă de obicei în astfel de situaţii.
♦ Care este cea mai realizare din viaţa ta de până acum?
Dezvoltarea şi evoluţia constantă în ceea ce aş numi specializarea „nativă“ în Customer Experience. Au contat pasiunea şi curiozitatea de a înţelege percepţiile şi motivaţiile din spatele experienţelor şi alegerilor oamenilor, precum şi efortul autodidact, domeniul fiind încă puţin formalizat.
♦ Cine este mentorul tău?
Am un mentor în programul de leadership din Sodexo, iar managerii mei de până acum mi-au fost atât sponsori, cât şi mentori. În plus, fac parte din mai multe comunităţi de profesionişti, locale şi internaţionale, unde am găsit atât advisori, cât şi mentori dedicaţi amplificării domeniului CX.
♦ Ce te motivează?
Acum, membrii echipei mele, cu abilităţi şi personalităţi diferite, în evoluţie, la fel ca mine. În general, mă motivează provocările, ca proces şi abordare care pot influenţa rezultatul. Şi, conform profilului PCM (Process Communication Model), mă motivează aprecierea meritelor şi opiniilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro