Întrebarea săptămânii: Şi totuşi, ce aşteptări aveţi de la un loc de muncă?
Ştirea recentă publicată de colegii de la Ziarul Financiar despre faptul că unele firme din România plătesc zeci de mii de euro să îşi trimită angajaţii şi partenerii în Bali, Myanmar sau Mallorca mă face să mă gândesc că aceasta este totuşi o măsură extremă de motivare a angajaţilor. Este misiunea angajatorului să te trimită în vacanţă? Te va face un concediu în Mallorca să îţi iubeşti jobul mai mult? Poate, dacă acolo vine şi şeful şi se creează astfel o relaţie de comunicare între angajat şi angajator.
Cred că, la fel ca în orice relaţie, comunicarea poate fi uneori mai bună decât o soluţie de moment de motivare a angajaţilor prin abonamente la masaj, la săli de fitness şi chiar şi discuţii cu psihologi.
Cred că uneori angajaţii au nevoie şi ei doar să fie ascultaţi, iar poate tot ce trebuie să facă angajatorul este să întrebe: „De ce ai nevoie?” „Cum te simţi?” „Te-am văzut mai neimplicat în activităţile tale, ce se întâmplă?”, dacă e să ne referim şi la articolul de copertă al acestei ediţii. Nu spun că angajatorul trebuie să se transforme el însuşi în psiholog, însă renumitul feedback cred că este esenţial.
Poate răspunsul la una dintre toate aceste întrebări va trimite mai departe de scheme de beneficii extra-salariale şi măriri de salariu. Şi, dacă angajatorul tău nu te-a întrebat până acum, te întrebăm noi: Tu de ce ai nevoie ca să fii mulţumit cu locul tău de muncă?
ioana.matei@businessmagazin.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro