Mesajul primit pe LinkedIn care a convins CEO-ul unei companii să-i dea expeditorului un job
Kathryn Minshew, cofondator şi CEO al site-ului de joburi The Muse, nu căuta să-şi angajeze un şef al departamentului de marketing în 2012, apoi a primit un mesaj pe LinkedIn care i-a schimbat părerea, scrie Business Insider.
Ea a primit un mesaj de la Elliot Bell în care acesta spunea că a văzut-o pe Kathryn Minshew la o conferinţă şi că i-a plăcut cum a vorbit. Apoi a povestit despre faptul că a lucrat cu o anume persoană pe care şi ea o cunoştea şi într-un final el a spus că ar vrea să lucreze în compania ei şi că ar vrea să stea de vorbă când are timp.
Minshew a spus că a fost convinsă să vorbească cu Bell deoarece el a inclus ceva personal (a văzut-o la conferinţă), a spus ceva drăguţ (mi-a plăcut foarte mult cum ai vorbit), a spus clar că ar vrea să lucreze la compania ei şi a inclus două trei propoziţii despre background lui.
"Nu o să primeşti niciodată ceea ce nu ceri. Care este cel mai rău lucru care se poate întâmpla? Nu o să-ţi răspundă. Şi ce? Eşti în aceeaşi poziţie din care ai şi plecat", spune Alex Cavoulacos, cofondator şi COO The Muse, explicând importanţa emailurilor şi cererilor de angajare prin astfel de mesaje.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro