100 tineri manageri de top. Cristina Netea, NN Asigurări de Viaţă: Organizarea, perseverenţa, empatia şi dorinţa de a fi mereu mai buni sunt calităţi importante pe care le apreciez nu doar la colegii din echipă, ci la oameni în general
Cristina Netea, Head of Value Proposition and Health Business, NN Asigurări de Viaţă, 39 de ani
Număr de angajaţi: 500
Număr de consultanţi financiari: 1.600
Prime brute subscrise (2023): 1 mld. lei
Cotă de piaţă în segmentul asigurărilor de viaţă în funcţie de primele brute subscrise*: 34,37%
Cotă de piaţă în segmentul asigurărilor de sănătate în funcţie de primele brute subscrise*: 12,01%
Cotă de piaţă în segmentul pensiilor private facultative în funcţie de activele nete*: 56,23%, cumulat pe cele două fonduri (NN Activ şi NN Optim)
Surse: raport financiar anual NN Asigurări de Viaţă, *date ASF la 31 decembrie 2023
Cristina Netea este Head of Value Proposition and Health Business la NN Asigurări de Viaţă din 2020. Cu peste 16 ani de experienţă în roluri de management în bănci şi asigurări, dintre care ultimii peste 11 ani în domeniul asigurărilor de viaţă şi sănătate, ea dezvoltă astăzi portofoliul de soluţii prin care NN susţine clienţii să protejeze ce contează mai mult pentru ei. Asigurările sunt o industrie foarte dinamică, în plină dezvoltare, iar odată cu conştientizarea tot mai mare a rolului şi beneficiilor unei asigurări când apare o problemă medicală, aşteptările oamenilor cresc, explică Cristina Netea. „Provocarea este să ţinem pasul cu nevoile lor şi să le oferim mereu soluţii relevante, iar la NN reuşim acest lucru printr-o conversaţie continuă cu clienţii noştri. Aşa, înţelegem în fiecare moment care sunt situaţiile în care vor să fie protejaţi financiar, ce acoperiri îşi doresc şi care sunt experienţele digitale pe care le aşteaptă în interacţiunea cu asigurarea lor.”
„Organizarea, perseverenţa, empatia şi dorinţa de a fi mereu mai buni sunt calităţi importante pe care le apreciez nu doar la colegii din echipă, ci la oameni în general. De cealaltă parte ar fi teama de eşec, pentru că de cele mai multe ori stă în calea dezvoltării şi inovării. Oamenii trebuie să aibă curajul să exploreze şi să înveţe din greşeli.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro