Mazda şi-a majorat vânzările cu 54%, cota de piaţă menţinându-se la 2,4%

Postat la 04 octombrie 2016 185 afişări

Mazda şi-a majorat vânzările cu 54%, cota de piaţă menţinându-se la 2,4%

Vânzările Mazda în România au crescut cu 54% în primele nouă luni ale anului comparativ cu perioada similiară a anului trecut, ajungând la un total de 1.221 de unităţi.

Cota de piaţă s-a menţinut la 2,4% din piaţa de autoturisme de import, conform statisticilor oficiale referitoare la înmatriculări.

Cel mai bine vândut model a fost Mazda3 cu 368 de unităţi cumpărate, urmat de SUV-ul CX-3 cu 350 de maşini livrate şi de SUV-ul compact CX-5 cu 282 de unităţi vândute, în creştere cu 35% faţă de anul trecut.

În acelaşi timp, roadster-ul MX-5, cel mai bine vândut din lume, a intrat şi în preferinţele românilor, cu 12 unităţi comandate în perioada ianuarie-septembrie 2016.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.