Skoda a lansat a treia generaţie Fabia, marcă vândută în peste 40.000 de unităţi pe piaţa locală
Skoda, producător ceh de automobile deţinut de grupul Volkswagen, a lansat pe piaţa locală a treia generaţie a modelului Fabia, prezentat anterior la Salonul Auto Paris 2014.
În România, noua Skoda Fabia se lansează în 15 variante de culori de caroserie şi un concept care le permite clienţilor să-şi aleagă o culoare anume pentru plafon, jante şi oglinzi retrovizoare laterale.
"Noua Fabia este cu până la 17% mai economică şi dispune de sisteme inovatoare de asistenţă, prezente la modelele din clase superioare. Acest model este mai lat şi mai spaţios, având cel mai mare portbagaj din clasa sa – 330 de litri (cu 15 litri mai mare decât generaţia precedentă) – care poate fi mărit până la 1.150 de litri, dacă bancheta din spate este rabatată", informează compania.
Gama de motorizări include patru propulsoare pe benzină şi trei diesel, cu puteri cuprinse între 60 CP şi 110 CP, care respectă normele Euro6, au sistem start-stop şi sistem de recuperare a energiei din frânare.
La capitolul siguranţă, noul model Fabia a primit numărul maxim de 5 stele din partea Euro NCAP, organismul european independent ce evaluează siguranţa oferită de noile modele lansate pe piaţă. Modelul este prevăzut cu volan reglabil pe înălţime şi adâncime, centuri de siguranţă cu senzor pentru toate cele cinci locuri, cele din faţă fiind reglabile pe înălţime.
Prima generaţie Fabia a fost lansată în 1999, urmată de a doua în 2007. Din 1999 şi până la sfârşitul anului 2014, în România s-au vândut 44.500 de unităţi Skoda Fabia.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro