Amazon a lansat un serviciu profesionist de mesagerie electronică
Amazon a anunţat, miercuri, lansarea unui serviciu de mesagerie electronică şi a unui calendar electronic pentru companii, prin care retailerul online va intra în concurenţă cu Microsoft şi Google.
Noul serviciu, WorkMail, va permite utilizatorilor săi să trimită e-mailuri şi să organizeze o agendă comună de sarcini, folosind programele obişnuite de administrare a mesageriei electronice (client de e-mail), a anunţat Amazon, într-un comunicat.
Noul serviciu va putea fi utilizat folosindu-se programe precum Microsoft Outlook şi aplicaţiile de e-mail din sistemele de operare Android (Google) şi iOS (Apple), a mai spus grupul Amazon.
Fiecare utilizator va trebui să plătească 4 dolari pe lună pentru a avea acces la acest serviciu, care va oferi un spaţiu de stocare de 50 GB.
WorkMail reprezintă o nouă etapă de diversificare a serviciilor oferite de Amazon.
Lansat ca o simplă librărie online, retailerul Amazon şi-a dezvoltat foarte mult activitatea în ultimii ani, lărgindu-şi gama de produse pe care le vinde şi dezvoltându-se în sectoare diferite.
Amazon a devenit astfel un actor important în sectorul informaticii dematerializate (cloud) şi închiriază pentru multe alte servicii centrele de date ale diviziei sale AWS.
Pe de altă parte, Jeff Bezos, fondatorul şi directorul executiv al Amazon, a anunţat, în august 2013, că va cumpăra în nume personal, pentru o sumă de 250 de milioane de dolari, cotidianul The Washington Post.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro