Cât costă o ediţie limitată Mahjong cu incrustaţii de sidef
În căutarea unor noi produse cu care să-şi îmbie clienţii, industria luxului îşi îndreaptă atenţia spre jocuri, un exemplu în acest sens fiind foarte popularul Mahjong, un joc cu piese de forma celor de domino, dar cu diverse imagini şi simboluri pe ele, jucat de foarte mulţi oameni de pe glob şi mai ales din China, ţara sa de origine, scrie Financial Times.
Cartier a produs o ediţie limitată de 18 seturi de Mahjong, ”Panda„, cu incrustaţii de sidef, la preţul de circa 50.000 de euro, Louis Vuitton şi Gucci au creat, de asemenea, seturi pentru piaţa chineză, iar Hermes a lansat un set din lemn de trandafir şi piele de viţel, cu zaruri de abanos şi piese lucrate manual, pentru care clienţii trebuie să achite peste 30.000 de euro şi să aştepte trei luni ca să le fie livrat.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro