Consilier de modă nouă
Sumele impresionante la care ajung tranzacţiile cu opere de artă atrag mai tot mai multe persoane spre domeniul consultanţei oferite colecţionarilor, serviciu de care mai ales noii îmbogăţiţi au nevoie, scrie New York Times.
Ca o consecinţă a acestui fapt, rolul consultantului se schimbă, acesta ajungând să se ocupe şi de tranzacţii, nu doar de dat sfaturi clientului. Printre cei intraţi în ultima vreme în rândul consultanţilor se numără foşti directori ai unor departamente din marile case de licitaţii, dar nu numai, unii dintre cei care oferă astfel de servicii având însă puţină experienţă în domeniu.
Consultantul de tip nou lucrează tot mai des pe comision şi nu pe onorariu, ceea ce a atras în branşă chiar şi comercianţi sau proprietari de galerii de artă, apărând astfel riscul creşterii preţurilor pentru artiştii promovaţi de ei, chiar dacă aceştia nu sunt neapărat o investiţie bună.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro