Cum atrag companiile de lux o nouă generaţie de clienţi
Companiile din industria luxului nu se culcă pe lauri, bazându-se pe lunga tradiţie din domeniul lor, ci încearcă să-şi crească o nouă generaţie de clienţi. O modalitate de a realiza acest lucru o reprezintă organizarea unor expoziţii cu intrarea liberă separate de prezentările colecţiilor, care să atragă publicul larg şi mai ales pe cei activi pe reţelele de socializare online, scrie Financial Times.
Printre evenimentele de acest tip se numără expoziţia Wanderland a casei Hermes, care reunea câteva mii de obiecte din arhiva sau colecţiile moderne ale companiei. La rândul său, Louis Vuitton a organizat o expoziţie care să prezinte lucrările şi să explice viziunea directorului său de creaţie Nicolas Ghesquiere. Expoziţia, intitulată Series 3, a putut fi vizitată la Londra şi a avut ca subiect procesul de creaţie a colecţiei de toamnă/iarnă 2015, deja disponibilă în magazine, cu scopul de a arăta publicului aspectele nevăzute ale unei colecţii de modă.
Un alt eveniment este cel al casei Chanel, intitulat Mademoiselle Privé şi menit, aşa cum afirmă conducerea companiei, să atragă tinerii. Spaţiul expoziţional a fost astfel amenajat încât să permită fotografierea uşoară de către vizitatori, care mai apoi să se laude pe internet postând imagini din locurile prin care au trecut. Mademoiselle Privé„ se axează pe măiestria atelierelor de haute couture şi bijuterii ale Chanel şi pe popularul parfum al companiei, Chanel No. 5.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro