Cum au devenit căştile un accesoriu important de fashion
Până nu demult un simplu instrument folosit pentru ascultatul muzicii fără a-i deranja pe alţii, căştile au devenit astăzi un accesoriu important de fashion. Diverse companii, printre care şi case de modă, par să-şi fi zis că dacă oamenii tot poartă căşti, atunci de ce să nu se afişeze cu unele care arată elegant şi s-au pus pe treabă adoptând modelul aplicat în domeniul telefoanelor mobile, înfrumuseţate cu ajutorul unor designeri ori îmbrăcate în huse create de case de modă.
Compania Beats, fondată de celebrul rapper Dr. Dre şi deţinută în prezent de Apple, a făcut echipă cu casa Fendi, pentru a crea o gamă de căşti de diverse culori îmbrăcate în piele cusută manual din gama Sellaria şi însoţite fiecare de propria gentuţă asortată confecţionată din acelaşi material, în care se pot păstra. O pereche de căşti din această gamă costă peste 1.200 de euro, scrie The Independent. Dolce & Gabbana a lansat la rândul său diverse modele de căşti, unele cu aspect clasic, iar altele care seamănă cu nişte cununi împodobite, acestea din urmă costând aproape 5.000 de euro.
Master & Dynamic, o companie producătoare de căşti, încearcă să ofere o combinaţie de calitate a sunetului şi aspect, poziţionându-şi produsele drept accesorii care merg numai bine alături de un palton de la Prada sau o geantă Givenchy, fiind şi ele un simbol al statutului social al persoanei care le poartă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro