Cum businessurile se folosesc de nostalgie pentru a vinde mai mult
Un studiu publicat în Journal of Consumer Research arată că atunci când oamenii sunt copleşiţi de sentimente de nostalgie comportamentul lor se schimbă, scrie BBC.
Cercetătorii au găsit că atunci când oamenii se gândesc cu drag la trecutul lor, relaţiile şi legăturile sociale devin mai importante decât banii. Rezultatul este faptul că persoana respectivă îşi face mai puţine griji în legătură cu banii şi mai dispusă să îi cheltuiască. De aceea, mai multe magazine şi diferite business-uri folosesc tehnici diferite pentru a induce nostalgie rezultând în vânzări mai mari.
Mersul într-un restaurant sau cafenea care evocă o perioadă trecută ne poate transporta într-un mediu mai cald, mai confortabil, drept urmare să ne simţim mai bine să cheltuim mai mult.
Arhitectul Tyeth Gundry explică faptul că designul unui loc trebuie să facă o referinţă la trecut. "Utilizând o serie de referinţe, care prin definiţie sunt nostalgice, atunci tu creezi o serie de elemente declanşatoare şi mementouri".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro