De ce ajung magazinele să se concentreze pe un singur client
În încercarea de a se diferenţia de concurenţă, magazinele de modă masculină high-end aplică diferite strategii, cum ar fi aceea de a se concentra pe un singur tip de client, aşa cum procedează VK Nagrani din New York, scrie New York Times.
În cazul acestui magazin, principalii clienţi sunt cei care s-au ridicat singuri în industria financiară, nepermiţându‑şi să meargă la universităţi de top, şi care nu doresc nici să se îmbrace la fel ca restul lumii. Articolele vestimentare din acest magazin sunt aduse din Italia şi Peru şi sunt confecţionate în ediţie limitată şi numerotate, iar toate piesele pot fi combinate în diverse feluri pentru a putea fi purtate cât mai mult.
Majoritatea clienţilor ajung la VK Nagrani pe bază de programare, magazinul fiind destul de greu de găsit.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro