Dincolo de sticla
Printre acestea se enumera magazinul de lenjerie intima Confidences, care a expus piese din excentrica linie semnata Tom Hoffmann, denumita Tom\'s Drag, pentru a opri privirile trecatorilor pe Calea Victoriei. Si pentru a se asigura ca magazinul nu va trece neobservat si va fi vizitat, macar din curiozitate daca nu din dorinta de a cumpara ceva, managementul a decis ca sigla sa fie luminata in permanenta si roz, in ton cu pudelii din vitrina, si la fel de provocatoare ca personajul feminin exhibitionist care trage, din spatele geamului, dintr-o tigareta cu filtru lung. Alaturi de ultimele colectii de lenjerie intima semnate Kenzo, Roberto Cavalli, Cacharel, Eminence, Laura Biagiotti sau Christian Lacroix, la Confidences sunt puse in vanzare si creatiile lui Tom Hoffmann, designerul de accesorii de interior, ornamente si mobila.In acelasi stil, de budoar parizian, se prezinta si vitrina Lollipops, magazinul de accesorii din Unirea Shopping Center. Produsele stau cochete pe scaune si mese roz si au in background siruri fine de material ce formeaza un fel de perdea in spatele careia poti doar ghici ce se afla. Tot de undeva din Paris, de data aceasta un Paris mai degraba boem decat provocator, pare inspirat si aranjamentul vitrinei Loona de Crystal. Alaturi de modelele din plastic imbracate in haine marca Loona de Crystal, proprietara magazinului a presarat obiecte aduse de acasa: mici portelanuri, fotografii vechi, lumanari si papusi, dand astfel spatiului un aer personal si retro. Stilul magazinului este cu atat mai potrivit cu cat din pasajul in care e situat, pe Calea Victoriei, se aude mereu muzica veche. O alta vitrina \"importata\" este cea a magazinului Ultima Moda de pe Calea Victoriei. Doua doamne cosmopolite citesc ziarul pe o banca, aparent indiferente la cizmele Maria Pino si accesoriile Just Cavalli care sunt asezate la picioarele lor. Nu pot fi acuzate totusi de insensibilitate fata de frumos, ziarul pe care il citesc este tot o cronica in franceza despre pantofi. Mai putin opulent decat Confidences, insa mai pasional, este Passion de Brazil. Magazinul te atrage inauntru prin satenul mov de care sunt prinsi trandafiri roz, si pe care sunt aruncate piese decadente de lenjerie dantelata si margele gata sa atarne in decolteuri generoase. Iar pe fundal, in mijlocul vitrinei - un altar de trandafiri pe care a fost jertfit in numele amorului un compleu fin in culori provocatoare. Nu degeaba a fost (demult) numit Bucurestiul Micul Paris - influente din epoca respectiva au revenit, din fericire, in materie de design de vitrina si sunt preferate culorilor fade si designului auster care reusise chiar sa supravietuiasca perioadei comuniste.Se simte totusi nevoia unei \"actualizari\". Nu trebuie sa fi Simon Doonan, directorul de creatie de la Barney\'s New York, sau sa ai inspiratia sloganurilor lui Franco Moschino, care s-a ocupat de imaginea legendara a magazinelor Moschino. Nu e nevoie nici de high tech-ul vitrinelor din Tokio, poate doar de obiceiul japonezilor de a schimba look-ul acestora o data la 6 luni. Pretutindeni in lume exista o adevarata cultura in ceea ce priveste designul vitrinelor. In Romania esential este sa se trezeasca interesul catre aceasta cultura, in rest... romanul are imaginatie si s-a nascut poet.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro