Formula profitului: H$O

Postat la 01 octombrie 2007 25 afişări

Prin ce se defineste luxul intr-o lume in care un automobil de 500.000 de dolari este un produs premium, iar o fotografie in valoare de 2,9 milioane de dolari este o simpla investitie? Simplu. Prin raspunsul la intrebarea...Crezi ca iti poti permite?

Apa pe de alta parte reprezinta cel mai larg raspandit si disponibil produs din lume, dupa aer. Pe o planeta acoperita de apa in proportie de trei sferturi, sansele de a o transforma pe aceasta intr-un produs de lux ar fi in teorie apropiate de zero. Cu toate acestea numarul persoanelor care vor sa cumpere o sticla de apa la preturi incepand de la 40 de dolari nu este deloc mic - asta a descoperit producatorul si scenaristul de la Hollywood, Kevin G. Boyd. Petrecandu-si aproape intreaga viata pe platourile de filmare, Boyd nu a putut sa nu observe felul in care celebritatile isi trateaza sticlele de apa ca pe veritabile accesorii fashion, iar de aici pana la decizia lui Boyd de a crea echivalentul brandului Cristal pentru apa imbuteliata nu a mai fost decat un pas.

In demersul sau l-a ajutat, fara indoiala, si fascinatia in crestere a celor bogati si faimosi pentru banala licoare.

Intr-o lume a luxului decadent, consumatorii de apa nu puteau insa sa bea aceeasi apa ca si clasa de mijloc si astfel H2O s-a transformat in ultimii ani dintr-o simpla formula chimica intr-o compozitie de cocteil de lux si subiect de degustare pentru connaisseuri.

Apa de lux trebuie sa indeplineasca insa cateva calitati de baza pentru a se califica pentru o eticheta de pret de peste 30 de dolari: sa fie extrasa dintr-o sursa extrem de pura si de izolata, sa fie distilata in cele mai ciudate moduri, sa fie imbogatita cu oxigen si, bineinteles, sa aiba un ambalaj care sa impresioneze. Sticlele de plastic ies din discutie.

Apa lui Boyd, Bling H2O, insa si-a adjudecat locul fruntas pe podiumul celor mai scumpe marci de apa imbuteliata printr-o agresiva abordare de imagine a pietei. Bling H2O este prezenta pe piata intr-o editie limitata, intr-o sticla frosted aurie sau albastru-cobalt, de forma uneia de sampanie premium, numele brandului fiind scris cu cristale Swarowski lipite manual pe fiecare sticla.

O astfel de forma de prezentare a fost pe gustul celor mai ahtiate de bling celebritati de la Hollywood, printre care Jamie Foxx, Paris Hilton, Mariah Carey si Ben Stiller, care au adoptat-o imediat dupa lansare si au plimbat-o la cele mai mari evenimente din lumea showbizului de la premiile Grammy la VMA sau decernarea premiilor Emmy.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Formula,
profitului:,
H$O
/arta-si-societate/lifestyle/formula-profitului-hso-4073911
4073911
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.