Formula profitului: H$O

Postat la 01 octombrie 2007 27 afişări

Prin ce se defineste luxul intr-o lume in care un automobil de 500.000 de dolari este un produs premium, iar o fotografie in valoare de 2,9 milioane de dolari este o simpla investitie? Simplu. Prin raspunsul la intrebarea...Crezi ca iti poti permite?

Apa pe de alta parte reprezinta cel mai larg raspandit si disponibil produs din lume, dupa aer. Pe o planeta acoperita de apa in proportie de trei sferturi, sansele de a o transforma pe aceasta intr-un produs de lux ar fi in teorie apropiate de zero. Cu toate acestea numarul persoanelor care vor sa cumpere o sticla de apa la preturi incepand de la 40 de dolari nu este deloc mic - asta a descoperit producatorul si scenaristul de la Hollywood, Kevin G. Boyd. Petrecandu-si aproape intreaga viata pe platourile de filmare, Boyd nu a putut sa nu observe felul in care celebritatile isi trateaza sticlele de apa ca pe veritabile accesorii fashion, iar de aici pana la decizia lui Boyd de a crea echivalentul brandului Cristal pentru apa imbuteliata nu a mai fost decat un pas.
In demersul sau l-a ajutat, fara indoiala, si fascinatia in crestere a celor bogati si faimosi pentru banala licoare.
Intr-o lume a luxului decadent, consumatorii de apa nu puteau insa sa bea aceeasi apa ca si clasa de mijloc si astfel H2O s-a transformat in ultimii ani dintr-o simpla formula chimica intr-o compozitie de cocteil de lux si subiect de degustare pentru connaisseuri.
Apa de lux trebuie sa indeplineasca insa cateva calitati de baza pentru a se califica pentru o eticheta de pret de peste 30 de dolari: sa fie extrasa dintr-o sursa extrem de pura si de izolata, sa fie distilata in cele mai ciudate moduri, sa fie imbogatita cu oxigen si, bineinteles, sa aiba un ambalaj care sa impresioneze.

Sticlele de plastic ies din discutie.
Apa lui Boyd, Bling H2O, insa si-a adjudecat locul fruntas pe podiumul celor mai scumpe marci de apa imbuteliata printr-o agresiva abordare de imagine a pietei. Bling H2O este prezenta pe piata intr-o editie limitata, intr-o sticla frosted aurie sau albastru-cobalt, de forma uneia de sampanie premium, numele brandului fiind scris cu cristale Swarowski lipite manual pe fiecare sticla.
O astfel de forma de prezentare a fost pe gustul celor mai ahtiate de bling celebritati de la Hollywood, printre care Jamie Foxx, Paris Hilton, Mariah Carey si Ben Stiller, care au adoptat-o imediat dupa lansare si au plimbat-o la cele mai mari evenimente din lumea showbizului de la premiile Grammy la VMA sau decernarea premiilor Emmy.




De unde curge?

Apa Bling H2O provine dintr-un izvor din Tennessee, fiind purificata intr-un proces in noua pasi care include tratamentul cu raze ultraviolete, microfiltrarea si ozonarea.

Pretul unei sticle de 750 de mililitri incepe de la 40, de dolari, dar in functie de locatiile selectionate in care este consumata, poate ajunge pana la un pret de 90 de dolari bucata.

Cu toate acestea, in ciuda pozitionarii uber-premium, Bling H2O nu se ridica la inaltimea standardelor calitative ale altor marci de apa recomandate de connaisseuri. Printre cele mai aclamate din punct de vedere al calitatii si al sursei sunt marci ca Iskilde sau 420, ale caror izvoare sunt printre cele mai pure din lume, iar filtrarea este ireprosabila, prin multiple straturi de cuart si argila.


Ogo

Pe de alta parte Ogo, unul dintre cele mai cunoscute branduri de apa imbuteliata din lume, reprezinta un nou stadiu de evolutie al compusului H2O la un pret de doar 4 dolari sticla de 375 de mililitri.

Apa vanduta de Ogo are cea mai mare concentratie naturala de oxigen, adica 200 de miligrame/litru, de 35 de ori mai mult decat alte tipuri de apa. Efectul produs asupra corpului uman de aceasta bautura reprezinta varianta sanatoasa a consumului unei bauturi energizante, apa dintr-o sticla de Ogo conducand la ridicarea nivelului de oxigen din sange in mai putin de 15 minute.

Insa daca sunteti in cautarea unei scuze solide pentru a cumpara apa ultra-scumpa, Charity Water ar putea fi cea mai buna solutie. Asta fiindca o cutie de 24 de sticle de Charity Water costa nu mai putin de 480 de dolari, insa acesti bani in Africa pot produce echivalentul a peste 13 milioane de sticle de apa pentru acele comunitati care nu au la dispozitie surse de apa potabila.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Formula,
profitului:,
H$O

Citeşte pe prosport.ro

/arta-si-societate/lifestyle/formula-profitului-hso-4073911
4073911
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.