Idei de afaceri: dezvoltatorii care vând case cu parfum personalizat (GALERIE FOTO)
Dezvoltatorii de locuinţe de lux se întrec în a angaja arhitecţi şi decoratori de interioare care mai de care mai renumiţi, în dotări care încântă ochiul, urechea sau simţul tactil, iar mai nou le-a venit ideea de a asocia proiectului său şi un anume miros, care să atragă potenţialii cumpărători, scrie The Telegraph.
Un exemplu îl reprezintă clădirea One Thousand Museum, proiectată de către firma de arhitectură patronată de Zaha Hadid la Miami, pentru care s-a apelat la o companie newyorkeză ce creează parfumuri la comandă, 12.29, ca să găsească o aromă potrivită construcţiei prevăzute cu spaţiu pentru aterizarea elicopterelor, spaţiu pentru plajă, sală de fitness şi alte dotări de lux. Ocupanţii clădirii vor simţi miros de briză marină în holul acesteia, un iz de citrice în sala de fitness sau o combinaţie de nucă de cocos şi portocală în centrul de relaxare de pe acoperiş.
La New York, clădirile rezidenţiale de lux care aparţin de Instrata Lifestyle Residences au toate mirosul caracteristic denumit "Golden Bamboo", o combinaţie de mikan (Citrus unshiu), măr şi bambus, creată de ScentAir. În Marea Britanie, proiectele imobiliare ale Millgate folosesc ca aromă distinctivă o combinaţie de ceai şi smochine, iar un apartament scos la vânzare la Londra pentru câteva zeci de milioane de lire avea chiar mirosuri adecvate ocupanţilor: dressingul bărbătesc avea un parfum masculin, iar cel destinat locatarei unul floral.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro