Marile companii din industria luxului se întrec în a lansa bijuterii spectaculoase: fantezie cu ceasuri şi pietre preţioase
Marile companii din industria luxului se întrec în a lansa bijuterii spectaculoase, mai discrete sau cu combinaţii nebuneşti de pietre preţioase. Pentru ca să atragă colecţionarii şi nu numai lansează şi ceasuri fanteziste, care pot fi şi ele considerate nişte bijuterii în sine, scrie The Telegraph.
Chopard, de pildă, a prezentat anul acesta o colecţie de haute joaillerie în cinstea celei de-a şaizecea aniversări de la lansarea premiului festivalului de film de la Cannes, Palme d’Or, printre piesele colecţiei numărându-se şi ceasul Green Carpet placat cu diamante care închipuie frunzele de palmier.
Boucheron a lansat ceasul Plume de Paon (pană de păun) a cărui brăţară are forma penei din denumire şi este confecţionată din aur alb, marmură de Makrana şi bătută cu diamante. Van Cleef and Arpels s-a întors în trecut în căutarea inspiraţiei, pe care a găsit-o în ceasul-brăţară Cadenas, creat în 1935. Cele două versiuni moderne sunt realizate din aur alb şi diamante sau aur roz cu safire tot roz. La rândul său, Bulgari s-a jucat cu formele geometrice rezultând nişte ceasuri cu modele hipnotice reunite sub denumirea Geometry of Time.
Casa Cartier nu s-a lăsat mai prejos, propunând un ceas cu brăţară deschisă cu diamante şi cu cadranul ascuns de un smarald de formă conică de douăzeci şi una de carate. Chanel şi-a găsit inspiraţia în apartamentul din Paris al fondatoarei sale, Gabrielle Chanel, lansând Mademoiselle Privé, ce cuprinde modele cu cadrane acoperite cu mătase brodate manual cu motive cu diamante şi perle.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro