Produse cu dubla personalitate

Postat la 03 septembrie 2007 13 afişări

Traim intr-o lume in care nimic nu mai este ceea ce pare. In haute-cuisine carnea de vita are gust de peste, iar ceea ce la prima vedere arata ca o banala maslina ascunde in interior ingrediente alese (caviar, foie gras), ceasurile devin comori secrete, ascunse in spatele unor discuri pretioase, iar bijuteriile au ajuns sa semene cu obiecte vestimentare.

Chiar si accesoriile pentru casa sau produsele electrocasnice au incetat demult sa fie privite ca niste simple produse utile si s-au transformat in adevarate creatii de design, premiate la targurile de specialitate. Mai mult, in ultima perioada s-a remarcat o noua tendinta, cea a produselor duale pentru casa: masina de spalat sau frigiderul au devenit si obiecte de decor si chiar si prajitorul de paine trebuie sa fie in ton cu restul casei.

Hermes, de exemplu, a lansat la sfarsitul anului trecut un ceainic-cutie muzicala, in cadrul liniei de accesorii pentru casa. De fapt sunt doua produse intr-unul singur, ceainicul propriu-zis - un oval de inox si o varianta in miniatura care functioneaza ca si cutie muzicala.

Reprezentantii grupului francez de lux spun ca si-au propus sa atraga consumatorii de toate varstele, copiii sa fie fermecati de sunetul muzicii, iar adultii de designul si utilitatea ceainicului. Pretul accesoriilor pentru casa incepe de la 300 de euro si, in traditia exclusivista a casei, este disponibil numai la cerere.

Unul dintre cele mai noi produse duale de pe piata romaneasca este hota Evolution Emotion de la Whirlpool, care dincolo de functiile sale practice (elimina fumul, vaporii si mirosul de mancare), poate fi folosita si pe post de obiect de iluminat. Mai mult, hota Emotion poate fi amplasata oriunde in bucatarie, deasupra platformei de gatit de tip insula sau chiar deasupra mesei, datorita sistemului de prindere cu cabluri. "Hota Emotion se integreaza cu usurinta in majoritatea stilurilor decorative, intrucat designul acesteia este extrem de versatil", spune Mioara Bolozan, Marketing Manager al Whirlpool Romania.

"Depinde numai de imaginatia fiecaruia sa-i gaseasca un loc special. Asa cum ne-am obisnuit deja sa spargem tiparele de design cand amenajam celelalte incaperi ale casei, asa suntem acum in masura sa regandim spatiul bucatariei - folosind accesorii electrocasnice cu valoare decorativa evidenta", conchide Bolozan. Hota Evolution Emotion a primit Premiul Special al Juriului acordat de catre Foire De Paris in cadrul Grand Prix De L'Innovation 2007 si va fi disponibila in Romania incepand cu perioada septembrie-octombrie la un pret estimativ de 1.300 de euro fara TVA.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Produse,
cu,
dubla,
personalitate
/arta-si-societate/lifestyle/produse-cu-dubla-personalitate-4073896
4073896
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.