Schimbarea la faţă a inelului de logodnă

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 16 octombrie 2016 369 afişări

Schimbarea la faţă a inelului de logodnă

Inelul de logodnă este, de regulă, unul cu diamant, dar lucrurile par să se schimbe, fie datorită unor companii care încearcă să câştige o poziţie pe piaţa acestor produse, fie datorită celor care vor ceva aparte, scrie The Telegraph.

 

Casa Faberger propune astfel inele de logodnă viu colorate cu smaralde, rubine sau safire şi chiar seturi de verighete cu astfel de pietre preţioase în încercarea de a atrage şi un public mai tânăr. Creatorii de bijuterii constată şi ei o cerere pentru inele mai deosebite, fie prin culoare, fie prin pietrele preţioase folosite, mai ales din partea persoanelor aflate la a doua căsătorie.

 

Pe lângă aspectul aparte, spun experţii din domeniu, o piatră preţioasă colorată este, de multe ori, ceva mai ieftină decât un diamant, astfel încât în bugetul alocat intră o nestemată mai mare şi, ca atare, mai impresionantă.

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.