Secretul parfumului fără miros
Ce rost ar avea să creezi un parfum fără miros? Niciunul, dacă ideea de la care porneşte nu ar fi, de fapt, aceea de a-l face să nu miroasă în sticluţă, ci doar în contact cu pielea persoanei care-l poartă, idee care i-a venit companiei Escentric Molecules.
În fiecare produs Escentric Molecules există, scrie The Independent, o singură moleculă care defineşte aroma, celelalte ingrediente – inodore – fiind astfel alese încât să-i amplifice acesteia calităţile, iar creatorul acestui concept este parfumierul Geza Schoen.
Creaţiile Escentric Molecules sunt unisex şi miros diferit în funcţie de purtător şi şi-au câştigat deja fani printre vedete, cum ar fi Rihanna, Beyoncé, Jay-Z ori Kate Moss.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro